مزه

درباره ما

IdXGJ7ZaMt

خوراک به‌عنوان یکی از سه نیاز اصلی انسان و نیز سومین صنعت پر درآمد دنیا بسیار حائز اهمیت است؛ چنانکه ویل دورانت در کتاب تاریخ تمدن خود می‌گوید :

“مساله خوراک انسان و تهیه آن بیان تمدن را تشکیل می‌دهد.”

امروزه سفر برای غذا یکی از انگیزه‌های گردشگری در بسیاری از کشورهای جهان است و همواره سفره‌ی ایرانی با تنوعی بیش از 2500 نوع غذای سنتی نمادی از میهمان نوازی ایرانیان در طول تاریخ بوده است، کارشناسان معتقدند غذا تجسمی از ارزش سنتی به‌شمار می‌رود. البته باید دانست توریسم غذایی عاملی است که نه فقط به سنت‌های گذشته و بلکه از آینده تاثیر پذیر است.

روش پخت غذای ایرانی با شیوه غنی خود، پس از غذای چینی و رومی سومین روش شاخص پخت دنیاست.

گروه مزه برآن است تا با تکیه بر این پتانسیل تاثیری شگرف بر صنعت غذا و گردشگری در سال های آتی داشته باشد؛ چرا که ایران با تکیه بر شیوه پخت غذا با رعایت اصول اسلامی، شایسته سهمی جدی و قابل توجه در بازار غذای حلال و البته جذب گردشگر غذایی علاقه‌مند به تجربه غذاهای جدید است.

ما در گروه رسانه ای مزه با بیش از 10 سال سابقه کار رسانه و تبلیغات برآنیم به منظور تحقق اهداف ذیل و تاثیر بر رشد آگاهی جمعی از طریق آموزش و تبلیغات موثر و کارآمد نقش مثبتی در مسیر معرفی جایگاه غذای ایرانی و رشد گردشگری غذا در ایران ایفا کنیم چرا که تبلیغات تخصص ماست :

اهداف ما :

  • تولید محتوای ارزشمند و تخصصی در حوزه غذا به منظور رشد آگاهی جمعی در حوزه غذا
  • ترویج فرهنگ غذای سالم و اصلاح عادات غذایی
  • ایجاد بسترهای تخصصی تبلیغات موثر در حوزه صنایع غذایی و گردشگری
  • آموزش همگانی پخت غذای سالم و اصلاح ذائقه مصرف‌کنندگان
  • معرفی و آموزش تنوع غذاهای بومی ایرانی و اقلیم منطقه‌ای
  • معرفی و آموزش غذاهای شاخص بین‌المللی و خوراک حلال با تمرکز برحوزه غرب آسیا
  • معرفی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی صنعت غذا
  • معرفی و آموزش غذاهای با ارزش اما کم هزینه و اقتصادی برای مدیریت برکت سفره خانواده ایرانی (اقتصاد خانوار)
  • کمک به رشد توریسم غذایی ایرانی از طریق ایجاد فضای دیپلماسی غذا به خارج از مرزهای ایران
  • برگزاری رویدادهای تخصصی غذا و کمک به انعکاس فعالیت های مرتبط با حوزه غذا و صنعت غذای ایران به جهان

خدمات ما :

  • استودیوی تخصصی عکاسی غذا و ساخت تیزرهای آموزشی و تبلیغات غذا
  • تولید محتوای تخصصی و تحقیق در حوزه صنایع غذایی و ایجاد پتانسیل منسجم صنایع غذایی
  • مشاوره، برندینگ و تبلیغات
  • مدیریت فضای مجازی و برندینگ مجازی
  • اجرای تبلیغات چاپی، مجازی، محیطی
  • برگزاری رویدادهای غذا و توریسم غذا